صنایع غذایی تحفه

نوع پروژه

فیلم تبلیغاتی و صنعتی

سفارش دهنده

صنایع غذایی تحفه

فیلم تبلیغاتی صنایع غذایی تحفه: معرفی هلدینگ تحفه

پس از تجربه موفق همکاری صنایع غذایی تحفه با کانون آنی‌بین در سال‌های گذشته، این‌بار این شرکت با هدف توسعه بخش تجارت بین‌الملل خود، به دنبال تهیه‌ی یک فیلم تبلیغاتی جهت معرفی کارخانجات جدید و ارائه‌ی پتانسیل‌های تولید خود به مشتریان خارجی بود و برای این‌کار مجددا آژانس تبلیغاتی کانون آنی‌بین را به عنوان مجری پروژه انتخاب نمود.

بر اساس تجربه قبلی، ما در آنی‌بین میدانستیم که تولید یک فیلم تبلیغاتی خوب در منطقه‌ای مانند چابهار با چالش‌های خاصی همراه است. از طرفی میدانستیم  باتوجه به اینکه این پروژه دومین همکاری کانون آنی‌بین با هلدینگ صنایع غذایی تحفه است، باید به ویژگی‌هایی همچون اصالت و خلاقیت توجه بیشتری شود تا فیلمی متفاوت از نسخه پیشین اما در عین‌حال جذاب تولید شود که به خوبی پیام مورد نظر را به مخاطبان هدف منتقل می‌کند.

به این منظور کانون آنی‌بین با تشکیل تیم اتاق فکر برای تهیه‌ی ساختار اصلی، سناریو و متن فیلم و همچنین اعزام تیم تولید به چابهار و کنارک در استان سیستان‌و‌بلوچستان اقدام به تولید فیلم تبلیغاتی هلدینگ تحفه نمود که با توجه به مخاطبان هدف، یعنی مشتریان خارجی، توانست به بهترین شکل پتانسیل‌های تولید کارخانجات تحفه را معرفی کند.

تصویربرداری از کارخانجات گروه تحفه در این پروژه طی ۵ روز به سرانجام رسید و مراحل پست‌پروداکشن نیز در حدود ۲۵ روز انجام گردید. این فیلم به زبان‌های فارسی، انگلیسی و روسی تولید و منتشر شد.

 ‌ ‌

پشت صحنه و مراحل تولید

 

نسخه عربی فیلم تبلیغاتی صنایع غذایی تحفه

فیلم تبلیغاتی پیشین تحفه – تولید سال ۱۳۹۸

کانون آنی‌بین در سال ۹۸ نیز یک فیلم تبلیغاتی برای گروه توسعه صنایع تحفه تولید کرد که در این قسمت مشاهده می‌فرمایید.

بازگشت به نمونه کارها