گروه صنعتی اتحاد (اتحاد موتور)

نوع پروژه

فیلم تبلیغاتی و صنعتی

سفارش دهنده

گروه صنعتی اتحاد

فیلم تبلیغاتی گروه صنعتی اتحاد

گروه صنعتی اتحاد برای معرفی کارخانجات، شبکه توزیع، انبارهای پیشرفته و آزمایشگاه‌های خود برای مشتریان داخلی و شرکت‌های همکار خارجی، به دنبال ساخت یک فیلم تبلیغاتی جامع بود و  تیم مارکتینگ و بازایابی گروه اتحاد، کانون آنی‌بین را برای تهیه و تولید این فیلم تبلیغاتی انتخاب کرد.

دپارتمان تولید فیلم‌های تبلیغاتی کانون آنی‌بین پس از نهایی‌سازی ساختار و سناریوی کلی فیلم و انجام بازدیدهای میدانی متعدد، فرایند تولید فیلم تبلیغاتی گروه صنعتی اتحاد را آغاز نمود. تصویربرداری این پروژه طی 11 روز و در 11 لوکیشن در شهرهای مختلف استان‌های تهران و البرز انجام گرفت.

پس از پایان تصویربرداری فرایند تولید و پست پروداکشن در استودیوهای آنی‌بین آغاز شد. از آنجایی که بنا بود این فیلم به 2 زبان فارسی و انگلیسی تولید شود، متن مناسب مخاطب بین‌المللی فیلم نیز همزمان با سایر فرایندها آماده و توسط گوینده موردنظر آنی‌بین در استودیوهای مجهز صدابرداری ضبط شد.

ما در آنی‌بین به دنبال این بودیم تا در این فیلم علاوه بر نمایش محیط صنعتی و فرایند تولید، محصولات و خدمات گروه صنعتی اتحاد به شکلی جذاب و متمایز به نمایش درآمده و توانایی‌های این شرکت در تولید قطعات استاندارد و با کیفیت بالا بیان شود. در پایان این فیلم توانست نظر مدیران گروه صنعتی اتحاد را به خوبی جلب نموده و رضایت کامل ایشان را دریافت کند.

گروه صنعتی اتحاد با دارا بود بیش از 12 کارخانه و همچنین بیش از 3000 نفر نیروی انسانی بطور مستقیم، یكی از بزرگترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید و خدمات پشتیبانی قطعات خودرو برای شركت‌های خودروساز بزرگ داخلی است. درصد بزرگی از قطعات ایساکو و سایپا یدک توسط کارخانجات گروه صنعتی اتحاد تولید می‌شوند.

 ‌ ‌

پشت صحنه این پروژه

نسخه زبان انگلیسی فیلم تبلیغاتی گروه صنعتی اتحاد

تصاویر این پروژه

بازگشت به نمونه کارها